donderdag 31 januari 2013

FM Parfum Producten NIEUW!

VANAF 1 FEBRUARI 2013 GELDEN ER NIEUWE PRIJZEN!
Onderstaande categorieën zijn bijgewerkt naar de prijzen van 2013.


FM staat voornamelijk bekend om de parfum. Deze worden zoals eerder vermeld in nummers en niet in namen aangeduid. De parfums van FM zijn originele parfums!
Wil je graag een bepaalde parfum, maar je bent niet bekend met FM of je weet het nummertje niet, stuur mij dan een e-mail met daarin je wensen, dan geef ik aan of deze in het assortiment zitten en zo ja wat de prijzen daarvan zijn. Daarnaast kan het ook zijn dat je al een hele tijd dezelfde geur hebt, waarvan je zegt.. Eigenlijk heel lekker, maar ik zou graag eens iets anders willen proberen. Ik wil je daarbij graag helpen! Stuur mij dan ook een e-mail met daarin de parfum die je normaal gesproken hebt en ik kijk welke parfum(s) er ongeveer in dezelfde categorie zitten. Dit is absoluut vrijblijvend!

Onderstaand de categorieën van de parfums:

Women
- Flower Collection (50 ml) - EUR 17,00
- Fruit Collection (50 ml) - EUR 15,50
- Luxury Collection (50 ml) - Vanaf EUR 21,50
- Luxury Collection (100 ml) - Vanaf EUR 21,00
- Classic Collection (15 ml) - Vanaf EUR 9,50

Van een aantal parfums is ook een douchegel, bodylotion, handcrème en/of deodorant te verkrijgen.

Men
- Luxury Collection (50 ml) - EUR 21,50
- After Shave (100 ml) - EUR 10,50
- Luxury Collection (100 ml) - Vanaf EUR 21,50
- Classic Collection (50 ml) - EUR 16,50

Van een aantal parfums is ook een douchegel, bodylotion, handcrème, scheerschuim en/of deodorant te verkrijgen.

Kids
Voor de kinderen hebben wij een "Youth Collection'' eventueel aan te vullen met een douchegel en/of bodylotion. De prijs hiervan bedraagt EUR 10,50.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten